J'ai visité Stonehenge in Ingleterre !!!

Publié le par Rob.



J' peux dire que j'in su restée baba !

Sur nou route in rinconte gramint ed troupeaux ed' moutons aveuc in.ne tiête noire







J'vas vous moutrer in.ne paire ed'vues et vous verrez ainsin quo qu'ch'est tout
ch'ramonchaux ed pirres, ch'mystère qui ratire plein ed' ginsses !!!


Et bin in a l'air tout p'tit énon!!!

Ch' est in  in monumint primitif qui, daté au carbone 14, nous donne s'n'âche : 1848 avant Jésus Christ !
Cha servot à mesurer l'temps qui passe



eul'z'infants arwettent et bin seur touch'tent cheulle pirre,
euj' fais l'même tout in parlant aveuc in.ne inglaisse : "échanche d'impressions "...  M' babelle va bin aussi là bas !
 

un astronome américain a dit qu'ch'est un observatoire et un calculateur graphique
I paraît qu'l'align'mint des pirres correspond à des "directions remarquables "du solé

Et bin in n'd'apprind tous les jours !




Cha étonne et cha impressionne tertouss







Alorss ch'est biau ?

Vous avez aimé ?






 



Ch'étot m'visite à Stonehenge dins le Wiltshire !!!
arvoir à vous z'autes et à bétôt

Publié dans patoislys

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
A
Mais qui a jeté tous ces cailloux ? Mystère...
Répondre
R
<br /> cha été in gros ouvrache pou gramint ed' ginsses et des tonnes d'hule ed' coute ed ram'ner autant d'pirres et j'salue leu corache et l'ingéniosité du résultat .<br /> <br /> <br />