Les tros jours du Festival humour et Patos à Douvrin

Publié le par Rob.




Cha s"est passé les 27 et 28 févrii et l'premi mars 2009



Lo Vlà, ch'est  du passé  mais in in parl'ra acore lonmint !

et d'vant un public ed'qualité comme in dit toudis : 


Rin qu'des amoureux de ch'biau parlache qu'est nou Picard !

acoutant eul vinderdi, des dijeux , des tchanteux

Christian, Maggy, Roberte eul Rappeusse

Et



L'orchestre Al'Orti

aveuc Manu, Youssef et Max


dins K'mmint qu'te vas

Eul Sam'di 28 févrii Y avot

Charlemagne



I m'a tout dit à m'orelle avant de kminchi
aveuc des arcommindations d'amisse




Fais attintion à tout chin que j'raconte énon!!!

In l'acoutant j'rios tell'mint que je n'suvos pu l'histoire !!!....
et j'peux dire que j'in braios dins mes riaches !
intindant Charlemagne dins sin biau parlache
Tcheulle performance faijant tout d'in.ne 
huit personnaches tout seu su'l scène !
toute l'famile y passot ,
 Eul'vijenne qui à s'porte butchot.
et l'tchoutchouc aveuc sin cabas,
Nou moutrant tout chin qu'I-avot là
 I-archevot même, ch't'a n'y pos croire
eul'Général et toute s'gloire!!! 



Tcheu talent j'in su baba !!! 

Et l'Trosième jour !!!

La chorale de Douvrin

et Gilles Amiot

 



In peut dire que tout étot dins ch'programme
pou l'agrémint et nou biau parlache 
aveuc d'z'artistes rimplis ed' qualité


Ch'est cha in Week End formidable !!!!



à bétôt aveuc d'autes z'imaches de ch' super Festival

Publié dans patoislys

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article